vrijdag 9 januari 2015

Scarlet Jurk Igigi


Toen ik deze zag bij Ladyplusfashion van Igigi was ik meteen!!! verkocht! Ik ben echt enorm fan van dit merk. Ze hebben een prachtige pasvorm als grote voordeel dat de jurk over de knie valt. Ik vind het in de zomer zonder kousen of legging altijd mooier en vrouwelijker staan als m'n jurk over de knie valt.

De buste-vorm in de jurk is ook erg fijn dat hij wat meer ruimte laat en niet plat drukt. Krijg je ook grotere boobies van!

De jas die ik aanheb, is van Frans molenaar uit de collectie van vorig jaar.

De tas heb ik een keer op Ibiza gekocht op het vliegveld.

De lipstick is van lancome nr 150 een prachtige kleur!


Ik vond dat de jurk zich uitermate goed leent om er een pin-up twist aan te geven iets waar ik heel erg van hou.
  

Zoals de site van Ladyplusfashion ook vermeld, moet je echt een maatje kleiner nemen, want ze zijn mooi ruim.
Tja, ik ben wel een vrouw met een dure smaak maar uit ervaring heb je er dan ook heel lang plezier van!
Fijn weekend!

                                                   

Tas Ibiza vliegveld gekocht
Schoenen: Zalando € 49,95



1 opmerking:

  1. mooi had hem al gelezen maar kon de foto's niet zien, vind ook die erg gaaf! nsucces met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen