woensdag 4 februari 2015

day 3 40days 40 outfits

Vandaag!

jurkje van asos.com was geloof ik 35,-
schoenen zalando 
legging m&s
oorbellen parels 
en het vest heb ik een of ander vreemd winkeltje hier gekocht. Ik vind vesten heeeerlijk! 

Deze schoenen heb ik eigenlijk nooit aan want ik hou niet zo van enkellaarsjes maar toch koop ik ze en dan doe ik
ze aan en dan vind ik altijd dat ze overal iets lomps van maken. Dat ze de slanke enkels wat wegnemen ofzo.. ach ik
ben gewoon niet zo fan maar misschien moet ik ook gewoon vaker op lopen om ze me wat meer eigen te maken? geen idee! Krijg ook kramp in mn voeten.. 
Doe dan ECHTE lompe boots aan is dan mijn mening.

En dan de ring!
Dat was een zilveren suikerlepeltje dat door een kunstenaar op ibiza is vervaardidg tot ring. 

Nou fijne dag allemaal! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten