vrijdag 14 februari 2014

margrieterig in de margriet!


Zo!
Met mn mooie bekkie in de margriet.
Deze week kan je hem kopen in supermarkt en alle andere winkels waar je margrieten koopt.
En je mag best toegeven hoor dat dit echt zooooo niet mijn stijl is qua kleding maar wel super gaaf was om te doen.
Ik heb mezelf bij deze foto echt even in de rol van "vrouw-gaat-naar-libellezomerweek"  geworpen. We hebben in een scheur van het lachen gelegen..
Het is soms best moeilijk voor te beseffen dat er meer vrouwen zijn dan wij ons kunnen voorstellen die bij het zien van mijn outfit zoiets hebben van " jaa! dat ga ik ook aandoen!" maar die zijn er dus.. 
En het is niet eens zozeer dat ik het niet mooi vind staan maar het gaat me vooral om het feit dat er zoooooveeeeel!!!!(10000 uitroeptekens) betere stylen en winkels en merken zijn dan deze mis etam en ms mode.. Omdat ik jammergenoeg qua outfit precies aanheb waar ik zelf zo tegen vecht..,
Daarom ben ik er zo teleurgesteld over omdat eruit zie als iemand die stylloos is.,
snap je? 
Gelukkig gaat de tekst ergens over :)
En daar heb ik het ook echt voor gedaan! 

En dan kijk ik even naar het zakelijke;
Door deze foto met mijn naam erbij en vernoeming van www.rubensdating.nl komt er een andere doelgroep bij die wellicht meer ruimte nodig heeft om te onplooien.. En in dat opzicht! is het echt een fanTAStische foto! 

Nou kijk!
Ondanks dat ik het echt niet mijn stijl vind, is het toch niet voor niks geweest :) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten