donderdag 5 december 2013

smallbite, het particuliere " obese" ?

ongeveer 2 jaar geleden, reed ik dagelijks langs een prachtig opgeknapt gebouw. Na ongeveer een jaar was het klaar.
Smallbite heet het. 
Nu was ik gelijk nieuwsgierig maar vergat steeds te kijken op internet wat het was.
Maar, nu ik zelf met een kapotte kaak zit, moest ik er ineens aan denken.. Smalbit..
je laat je kaken op elkaar lijmen?
Bijna..
Je laat een soort beugel aanmeten die je weerhoud om grote happen te nemen!
Je kan dus niet langer een bigtasty naar binnen werken alsof het een zoute stick is, je moet ervoor werken.
Kijk , je kan hierover lekker de norse nederlander gaan uithangen en weer zon idee de grond inboren met negatieve kritieken, dat ga ik nu niet doen.. Het enige nadeel dat ik nu kan vinden is dat ik een vriend heb :-p en dat ik niet voliut met mn mind open kan zingen of schreeuwen.

Nu hoe zou dat werken? Smallbite gaat je niet zo in het diepe gooien. Alles is bedacht. Voorzorg, nazorg, nutricion..
En het groooote voordeel is, je wordt niet geopereerd en het is niet permanent!
Veel van jullie zijn voor "mindfull eten" maar uit ervaring weet ik, dat af en toe je giegel net even 1a2 keer per week te vaak volgooien lijdt tot teleurstellingen waar je zo hard voor gewerkt hebt!
In principe is smallbite een manier van mindful eten met een stok achter de deur.

http://www.youtube.com/watch?v=n_OQ5UZc8jA&feature=youtube_gdata_player

Is een filmpje. deze Nederlandse man heeft Amerika al bereikt! Waarom kennen wij hem nog niet? 
Een vader van 7 kinderen en uitvinder van dit product.

Nu heb ik dus een kapotte kaak waardoor ik mn mond ongeveer zo ver open kan zetten als met smallbite alleen dan met meer pijn.
Ik snap het principe meteen! Je kan alles eten alleen doe je er minstens 6 keer zo lang over!
Dus in plaats van 6 koekjes eten, ben je bij 1-2 koekjes het echt zat! 
"Ach ... laat maar! " De lol van het vele onverzadigbare schransen is eraf..

TOP idee!

Wat het kost? 
per persoon verschillend.. maar! belastingaftrekbaar.

Ik hou het eerst op het herstel van mijn eigen kaakje. Maar! ik moet eerlijk zeggen, dat deze manier van opnieuw leren eten me wel boeit..

Wordt vervolgt... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten