dinsdag 21 juli 2015

Een kleine glimps..

Of het nu gaat om wat je denkt of vindt, steeds vaker hou ik mijn mond.. Op facebook, in het echt, overal. En het leverd me eigenlijk best een hoop op!
Ik heb meer te melden en te vragen aan anderen. En zo gaat er een hoop meer echte energie in de dingen die ik leuk vind.

Facebooklozen, soms beneid ik jullie.. weetje dat de enige reden dat ik facebook niet verwijder is omdat ik er veel fotos etc op heb staan en ach,.. ook dat is een slap excuus he?
Het is soms zo vermoeiend om steeds maar weer dat ding te pakken en de vraagstukken die ik heb over verscheidene onderwerpen op te zoeken.. Hoe isoleer je een buitenmuur? wat is een hielkapontsteking en wat doe je daar tegen? Is jou man ook altijd zo moe? Is Wifi straling schadelijk? En dat zijn de vragen aan de orde van de dag..

Ik leer graag en ben dus ook achter de schermen met iets heel moois en exclusiefs bezig.. En dat deel ik nu dus alleen met de 33 likers van mijn Emmie Siny pagina!
Leuk he? 

Ik ga nog heeel even wachten met wat het precies is want het moet echt meer vorm gaan krijgen en het is al een droom van me sinds ik geboren ben, maar hierbij alvast een klein inimini detail:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten