zaterdag 6 juni 2015

blote armen dag


Ik zie ze veeel te weinig de laatste tijd.. Vrouwen met blote armen. Ja! Ik zie fietsen met mooie topjes en dan gauw een jackje of bolerootje erover. Gaan ze iets doen, blijft dat jackje echt teee lang aan.. We gaan lekker op een bloedheet terasje zitten, maar het jackje blijft aan..langzaam druppelen de heldere zweet pareltjes over haar gezicht.. Ze veeg druk met haar hand en wappert met een menukaart " pfff.. warm zeg.." Zegt ze uiteindelijk. Maar het jackje blijft aan..
Wat moet ze nu doen! Ze weet dat het jackje inmiddels ook niet meer droog is en dat ze ook haar armen nog naast haar lijf moet houden anders ziet iedereen dat ze klotsende oksels heeft. 

Het wordt toch echt tijd voor actie.. het jackje moet of aan of uit of ze moet gaan. Desnoods naar een kledingzaak op zoek naar een top met mouwen. Ze is niet slank niet dik maar heeft gewoon  van die hangarmen.. witte onsierlijke hangarmen met allemaal deukjes en ach.. het ziet er niet uit.. Ze is er klaar mee.. 


Alle armen zijn toch mooi? hoe fijn voelt het als je vrij van die stomme zorgen nou lekker je armen laat wapperen in de wind? En ik heb het niet over" scheit hebben wat een ander denkt" Dat moet je zelf weten.
Nee, wees lekker vrouw! Laat je armnen zien! Zo krijgen ze kleur en jij ook :)

Wij vrouwen halen elkaar naar beneden.. Maar we doen het niet voor de vrouwen he? We doen het voor de mannetjes. En die hoor je veel minder.
Geniet van elkaar en van blote armen en zie het niet als verkeerd of slecht.. 

Daarom roep ik ALLE vrouwen op om een selfie van je blote armen te maken en  onder aan deze post te plaatsen. 
Jong oud, groot klein, iedereen. 

Hoe meer posts, hoe meer armen we zien en dan gaan we ergens aan werken!

Hierbij mijn prachtige blote armen in ern blote armen jurk , Ik hou van ze :) 

jurk : beachwave ik draag hier maat 46 
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=456292&Ntt=jurk%20beachwave&PI=0&PrI=18&Nrpp=24&Blocks=0&View=Grid




Geen opmerkingen:

Een reactie posten